Menu
Graag eerst even hier uw aandacht. Dit B2B-platform is bedoeld voor solar installateurs en bedrijven die met regelmaat aankopen doen.
Voorwaarden voor activering:
E-mailadres: We accepteren GEEN e-mailadressen van algemene providers zoals Gmail, Hotmail, Outlook enzovoorts. Uw e-mailadres moet gerelateerd zijn aan het domein van uw bedrijf. Dit zorgt voor een veiliger en betrouwbaarder platform voor alle gebruikers.
Bedrijfsactiviteit: Uw bedrijfsactiviteiten moeten direct gerelateerd te zijn aan onze producten of de sector van zonne-energie-installaties. Ons B2B-platform is specifiek gericht op bedrijven die actief betrokken zijn in deze gebieden.
Mocht u hieraan niet voldoen, zal het account niet geaccepteerd worden en zal u dus ook niet kunnen inloggen. Ondanks dat we uw account niet kunnen activeren, kunt u nog steeds bestellingen plaatsen op onze website etronixcenter.com.
Onze systemen hebben gedetecteerd dat u ons bezoekt vanaf United States.
UK, NIET-EU en B2B klanten let op!
Alle prijzen en verzendkosten zijn in onze webwinkel ZONDER BTW vermeld. Bij aankomst van uw bestelling moet u mogelijk btw/heffingen betalen.
Type | Grid-Tie-omvormer |
Stijlen | Een fase omvormer |
Onderdeelnummer fabrikant | SB6.0-1AV-41 |
Wattage | 6kW |
SUNNY-BOY 3.0 / 3.6 / 4.0 / 5.0 / 6.0 met SMA SMART CONNECTED
Compact:
• Installatie door één persoon vanwege laag gewicht van 17,5 kg
• Compact ontwerp betekent minimale ruimtebehoefte
Makkelijk te gebruiken
• 100% plug-and-play installatie
• Gratis online monitoring via Sunny-Places
• Geautomatiseerde service dankzij SMA Smart Connected
Hoge opbrengsten
• Gebruik van overtollige energie door dynamische beperking van actief vermogen
• Opbrengstverhoging zonder installatiekosten dankzij geïntegreerd schaduwmanagement SMA ShadeFix
Combineerbaar
• Intelligente energiebeheer- en opslagoplossingen kunnen op elk moment worden toegevoegd
• Kan worden gecombineerd met TS4-R-componenten voor module-optimalisatie
Hogere opbrengsten voor particuliere woningen – intelligente opwekking van zonne-energie
De nieuwe Sunny Boy 3.0–6.0 zorgt voor maximale energieopbrengsten voor particuliere woningen. Deze omvormer combineert de geïntegreerde Service SMA Smart Connected-service en intelligente technologie voor alle omgevingsvereisten. Dankzij het extreem lichte ontwerp kan het apparaat snel en eenvoudig worden geïnstalleerd. Dankzij de integratie kan de Sunny Boy snel in bedrijf worden gesteld via smartphone of tablet
webinterface. Voor specifieke eisen op het dak, zoals schaduw, kunnen de TS4-R module-optimizers aan het systeem worden toegevoegd, waarbij alle communicatie en monitoring via de omvormer wordt gefaciliteerd. De huidige communicatiestandaarden maken de omvormer toekomstbestendig, wat betekent dat intelligente energiebeheeroplossingen en SMA-opslagoplossingen op elk moment flexibel kunnen worden toegevoegd.
SMA SLIM VERBONDEN
De geïntegreerde service voor gemak en comfort SMA Smart Connected* is de gratis monitoring van de omvormer via de SMA Sunny Portal. Als er een storing in de omvormer optreedt, treedt SMA proactief op
informeert de exploitant van de PV-installatie en de installateur. Dit bespaart kostbare werktijd en kosten.
Met SMA Smart Connected profiteert de installateur van snelle diagnoses door SMA. Zo kunnen ze de storing snel verhelpen en punten scoren bij de klant dankzij het aantrekken van extra
Diensten.
ACTIVERING VAN SMA SMART CONNECTED
Tijdens de registratie van de installatie in het Sunny Portal activeert de installateur SMA Smart Connected en profiteert hij van de automatische omvormerbewaking door SMA.
AUTOMATISCHE OMVORMERMONITORING
SMA neemt de taak van de omvormermonitoring op zich met SMA Smart Connected. SMA controleert de afzonderlijke omvormers tijdens bedrijf automatisch 24 uur per dag op afwijkingen. Zo profiteert iedere klant van de jarenlange ervaring van SMA.
PROACTIEVE COMMUNICATIE BIJ STORINGEN
Nadat een storing is vastgesteld en geanalyseerd, informeert SMA de installateur en de eindklant onmiddellijk per e-mail. Zo is iedereen optimaal voorbereid op het oplossen van problemen. Dit minimaliseert de downtime en bespaart tijd en geld. De reguliere vermogensrapporten bieden ook waardevolle informatie over het totale systeem.
VERVANGINGSSERVICE
Als een vervangend apparaat nodig is, levert SMA binnen één tot drie dagen na de foutdiagnose automatisch een nieuwe omvormer. De installateur kan zelf contact opnemen met de exploitant van de PV-installatie en de omvormer vervangen.
PRESTATIESERVICE
Als de vervangende omvormer niet binnen drie dagen kan worden geleverd, kan de exploitant van de PV-installatie een schadevergoeding van SMA eisen.